søndag den 13. maj 2012

At kravle og lidt blandet fra weekenden...

Det er slet slet ikke så nemt at kravle. Jeg humpede selv afsted på måsen, da jeg var baby og kravlede først meget meget senere. Oliver har forsøgt i et stykke tid. I fredags tog han 3 "trin" fra vores gang og ud på badeværelset, hvor jeg stod :o). Siden har han taget nogle meget små ture, men bøvlet lidt med at få koordineret arme og ben. I går aftes gik det pludselig meget bedre.. Og i dag går det bare derudaf!

Han er ret svært at få fanget på video, han stopper op så snart han ser mig med telefonen.. Altså! Men lidt er det blevet til, der går lige lidt før der sker noget.. :o). Nå ja, og så har han hikke samtidig, hehe.


I går var vi til fødselsdag hos min far og i dag har vi været til 85 års fødselsdag ved min morfar.
Han indledte med at sige, at han aldrig havde regnet med at blive 85 år - Jeg kender ingen mere stædig end min morfar, så det kommer altså ikke bag på mig eller nogen anden i familien! :o).

Her er "fødselsdagsbarnet", min søster, Oliver og Olivers grandfætter Simon.


Oliver fik sig en grandkusine d. 20. april - Hende skal I da også lige se!

Simon med sin lillesøster Rikke & Oliver
Og sådan gik den weekend. Alt for hurtigt! Jeg glæder mig vildt til at stå op i morgen og se hvordan det går med kravleriet.. ;o).

1 kommentar:

  1. 3 dejlige oldebørn og lige om snart kommer der 2 mere til.....han er stolt, ham Oldefar.

    SvarSlet