søndag den 6. maj 2012

Rock'n Roll

.. Hej hej! Vi er her endnu.. ;o). Glemmer bare alt om bloggeri, når hverdagen bare spæner derud af!

Jeg har været ramt af lidt sygdom (av min mave), så vi har vist alle været lidt trætte.
Min mor havde fødselsdag i torsdags, jeg var heldigvis i stand til at deltage, og Oliver blev og sov hos sin mormor og Finn - Ronni og jeg fik indhentet søvn og i går og i dag har været med meget mere overskud og ingen sygdom.. Jubii.. :o).

Jeg har også fået "hilst" på min kommende nevø! Der var fest i min svigerindes mave, så jeg var så heldig at få et par spark.. Iih, det er nu så hyggeligt! Vi er så spændte på at hilse på ham til august.. :o).

Der sker rigtig meget med ham den lille Oliver.. Vi tror virkelig ikke det varer længe før han kravler, men indtil videre kommer han "bare" godt op på knæene og så "rocker" han derud af! Hvis han ligger på ryggen, så kan man være helt sikker på, at han "roller". Han skal nok blive til noget indenfor musikken.. ;o).


Og ja, det er altså ham, der roder! Han vælter "badekarret" med boldene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar