fredag den 27. april 2012

Jinxer jeg det mon nu?

Jeg oplever tit, at når jeg har jublet over noget her på bloggen, så får jeg en ordentlig lussing og bliver smidt 500 m tilbage.

Derfor opstår der ofte dyb stilhed her på bloggen i nogle dage af gangen, jeg tør simpelthen ikke fortælle noget som helst, for tænk nu hvis det vender!

Jeg har nu alligevel besluttet mig for at vove pelsen (det er altså et underligt udtryk), så nu håber jeg VIRKELIG ikke, at jeg jinxer det.

1. Jeg er SÅ glad for, at mit hår pludselig er begyndt at falde af. Kører jeg mine hænder eller en børste igennem det, så er der hår alle vegne. En tur i bad er også et godt middel mod tykt hår. Jeg fik sådan et tykt og slet ikke så elektrisk hår imens jeg var gravid, og det er altså ved at falde af igen. Jubii, hvor skønt! Om lidt er jeg igen en tyndhåret kvinde med mega elektrisk hår.

2. Jeg har fået de SKØNNESTE hormonpletter ved mine øjne - også imens jeg var gravid. De giver sådan et fantastisk præg på mit ellers hvide ansigt. Mmm.. Håber ALDRIG de forsvinder igen.

3. Jeg vejer stadig 8 kg mere end før jeg blev gravid. Jeg er VILDT glad for, at jeg ikke er en af dem, der bare sådan smider de kilo uden videre - Det ville da virkelig være træls!

4. Hængehud bliv. I love it! Både på mave og lår, jubii!

5. Jeg er meget begejstret for at blive vækket ved 6-tiden i disse dage. Endnu bedre ville det være, hvis kl. var 5, skal vi prøve det? Kl. 7 siger du? Arrrhhh... Kl. 8?! Nej, hold dog.. Så får vi jo INTET ud af dagen.

6. Jeg ELSKER pletter på Olivers tøj, som ikke kan komme af i vask. Det er det BEDSTE jeg ved! En god undskyldning for at købe en masse nyt tøj til ham hele tiden for alle de penge, jeg ikke har. Så lad nu vær med at opfinde et eller andet mirakelmiddel, der tager alle pletter. Nej tak, siger jeg dig!

Skildpadde? Han har altså helt selv sørget for at få badekaret op over sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar