onsdag den 11. april 2012

For 10 år siden...

Til august er det 10 år siden, at jeg startede på HHX.

Jeg lærte garanteret en masse skolemæssigt, men det mest værdifulde jeg fik med derfra, er 3 rigtig gode venner! Jeg ser dem stadig regelmæssigt, nogen mere end andre - men det er altid hyggeligt! Vi ser hinanden med og uden påhæng (som heldigvis også lader til at finde det hyggeligt). Det var i øvrigt samme "gruppe", som var med på Restaurant Dragon City i forbindelse med min fødselsdag :o).

Dengang for snart 10 år siden og i nogle år efter indtog vi Barry's Pub de tirsdage vi kunne, der var nemlig Pub Quiz (Man er inddelt i hold og får 45 spørgsmål, det hold der vinder, får et gavekort til baren). Vi fik altid et par fadøl og en god sludder, og vi vandt sjældent ;o).

Igår var jeg så på Barry's med 2 af disse fantastiske venner (nr. 3 er blevet mor til en fantastisk lille dreng for 2 måneder siden). En tabt quiz (som stadig bliver afholdt hver tirsdag) og 3 timer i godt selskab.. Fantastisk! ;o).

Jeg fandt lige et billede i gemmeren..

M & jeg. Billedet er dog "kun" 4½ år gammelt.. Kan desværre ikke finde et ældre, men jeg ved de findes!
Hvis jeg ikke husker helt galt, så er billedet taget da der var folketingsvalg i 2007.
Vi måtte lige tage et par ekstra omgange, da valget desværre ikke gik helt efter vores planer.. ;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar