lørdag den 14. april 2012

Selvfølgelig endte vi i soveværelset..

.. Det er lørdag aften. Oliver er puttet og vi har ingen planer..

Først så det sådan ud... 
Iiih, hvor vi hygger!
Meeeen, så endte vi i soveværelset.
Hængeparti? Det tror jeg da vist!
Jeg tilføjer lige, at billedet er taget efter vi er begyndt at rydde ud af reolen. Der ser altså ikke sådan her ud normalt, haha.

Reolen her har længe længe LÆNGE rodet alt for meget.
Ih, hvor jeg glæder mig til, at vi engang har hus.. Med loft, kælder, skur - et eller andet hvor man kan "gemme" skrammel. (U)Heldigvis har vi et stort soveværelse, som kan gemme på en del. Det + en studerende i hjemmet (= mange bøger, noter osv), så kommer det altså til at se sådan her ud, når man i 7-8 måneder ikke har ryddet ud i det.

Nå, men det gjorde vi så. Øl og vin fulgte med. Find Holger.

Det blev da bedre, men ikke noget at skrive hjem om (eller et blog-indlæg for den sags skyld).

Vi fik et gavekort til en klapvogn i dåbsgave. Det har vi brugt, og idag fik vi sat hjulene på og testet den... Jeg glæder mig til at trille med den, selv Ronni var begejstret, den kan bare alt det vi havde ønsket :o).

Hovedpersonen virkede også godt tilpas i sit nye køretøj. Han er dog lige vågnet, da billedet er taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar