søndag den 22. april 2012

Tak for gaverne!

Så fik jeg endelig købt mig en Blu-ray/DVD optager for mine fødselsdagspenge. Det er også blevet til en ny pudder og en sommernederdel. Og der er sørme stadig til et par bukser, aah.. Det er dejligt :o).



Jeg købte egentlig maskinen i fredags, men efter et meget skuffende lagersalg + besøg om aftenen, så var det ikke meget jeg fik kigget på den der. Lørdag forsøgte Ronni at få den sat til, men den ville altså ikke lige som vi ville.. Så kom Finn (min mors mand) forbi idag og gjorde præcist det samme, som vi selv har prøvet... Vupti, så virker det. Typisk.

Efter 3½ times søvn i nat og en dreng som ikke synes det har været nødvendigt med en god lur idag. så har jeg stadig ikke fået sat mig ind i hvordan den virker.. Men jeg glæder mig til at den gør, det bliver skønt at kunne se fjernsyn igen uden at føle sig "forstyrret" af barnet, der alligevel ikke ville sove.

Nu vil jeg kigge på den 70 sider lange manuael... Såeh, vi ses, ik?.. Og endnu engang - Tak for gaven.. ;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar