torsdag den 19. april 2012

Kære Mor

Kære Mor,

Mon ikke du skulle læse stillingsopslaget en gang til?

Der stod tydeligt: "Baby søger fleksibel mor på fuldtid (24 timer i døgnet)". Der stod også "Har du en stor portion tålmodighed og kan være to steder på én gang, så er det lige dig, jeg står og mangler". Du besidder åbenbart ikke disse kvalifikationer.

Men ok.. Måske er jeg strid engang imellem. Så jeg håber, at du nød natten, hvor jeg kun ringede dig op en enkelt gang kl. 5.30 og derefter gav dig fred og ro i 1½ time mere. Hvis du er heldig gentager vi dette lidt oftere i fremtiden.

Med hensyn til maden, så forstår jeg bare ikke hvornår du får lært, at jeg altså ikke kan fordrage stykker og klumper i maden - det er simpelthen for ulækkert, jeg får lyst til at kaste op. Andre gange er jeg altså ikke sulten, bare fordi klokken viser, at jeg burde være det.

Jeg kan ikke på forhånd sige til dig, hvor lang tid mine opgaver ude af huset optager mig. De er fastlagt til 40 minutter, men nogen gange trækker det altså ud. Så tag du nu bare og nyd det, og lad vær med at irritere dig over luksusproblemer som længere pauser.

Du skriver: "Det er altså også lidt frustrerende, at du bare er skide sur nogen dage. Det giver et rigtig dårligt arbejdsmiljø. Det er lige meget hvad jeg gør og hvor umage jeg gør mig, så får man bare den ene verbale skideballe efter den anden.
- Du er heldigvis også godt til at vise, når du er tilfreds. Tak for det."

Og jeg kan kun sige; I lige måde!

Nu har jeg givet mig lidt, så er det din tur.

Savl & Snask,

Oliver.

Hvis du altid serverer ananas, så skal jeg nok spise!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar