torsdag den 12. april 2012

Skaden er sket...

.. Jeg er faktisk ret imponeret! Sikke sådan nogle fugle kan knokle.. Det er helt vildt at følge med i..

Med fare for at skræmme mine få læsere væk, så skriver jeg alligevel dette indlæg ;o). Det er til jer der tænker: "Skal hun ikke snart skrive om noget andet end ham Oliver?".. Jo jo, det skal jeg da.. Det var måske ikke liiiige det du håbede på, men alligevel... ;o).

Nu står jeg jo 2-3 gange om dagen på vores lille altan og "triller" med Oliver (ja ja, han skal da nævnes!), og lige der står et ret stort grantræ.. Jeg havde godt set 2 skader, som brugte meget tid i toppen af træet og fløj med alt muligt.. Efter nogle dage så det sådan ud:

Billede fra d. 28. marts.
De er godt igang med at bygge reden her. Og der bliver fløjet en del frem og tilbage. Jeg havde lidt svært ved at se, hvad der var op og ned på hytten på dette tidspunkt.

2 dage efter:

Billede fra d. 30. marts.
Her sidder den ene så "på taget" af deres rede. Hvordan får de lige kommunikeret ting som.. "Hvor skal indgangen være?" "Hvor højt skal vi have til "loftet"?".. Det er da lidt skægt!

Dette billede er taget idag, og nu er de vist færdige.. De kommer i hvert fald ikke flyvende med flere pinde.. ;o). 

Billede fra d. 12. april.
Jeg kan godt fornemme, at det er lidt svært at se på billederne...

Her er træet i sin helhed:


Tjek lige øverst oppe.. Det må da være det, man kalder penthouse!
Bonusinfo (haha): Der bor 2 duer ca. midt i træet.

Men man forstår dem jo godt, de 2 skader... Se lige udsigten!
Det er Gudenåen :o).


Færdig slut. Ikke et ord mere om fugle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar