tirsdag den 5. juni 2012

Fars dag...

Oliver og jeg havde lavet en lille overraskelse til Ronni.

Jeg troede det ville blive svært at få Oliver til at ligge stille, det gik faktisk ok - MEN.. Jeg havde da ikke lige tænkt på hvor kilden, han er under foden. Og tænk sig, den onde mor malede foden med en pensel imens ungen spjættede og grinte.

Godt at han kunne lide det, for vi havde snuppet yndlingskoppen.. ;o).
Og så bare lige en lille video fra idag. Jeg beklager, at jeg snakket i baggrunden (findes der noget værre end at høre sig selv, ej vel?).


Oliver danser/bevæger sig til musikken.. Så sød! :o).

2 kommentarer:

  1. Han er altså en stjerne ham Oliver.. Og hvad er det lige for noget lækkert legetøj? Hvor er det fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er han! Og tak :o). Legetøjet er fra Tiny Love og hørte med til hans aktivitetstæppe. Jeg mener, at vi købte det i BabySam, men jeg aner så ikke om man kan købe den der for sig. Men det er lidt sjovt, tæppet er for længst pakket væk, men det er først nu at han selv synes det er spændende at lege med den der dims.. :o)

      Slet