onsdag den 27. juni 2012

.. Mor-dag.

I går havde jeg mig en rigtig JEG-dag. Det var så skønt!

Jeg afleverede Oliver hos min mor kl. 8.15 og der skulle han lege med hende og min søster til kl. 16. Jeg blev hængende en lille time... Skulle da lige sludre og drikke kaffe. Oliver var ret ligeglad med at jeg gik, også selvom jeg kom tilbage fordi jeg havde glemt noget og så gik igen.

Min søster sendte mig dette billede :o)
Jeg kørte hjem, nød freden og tog et langt bad. Derefter mødtes jeg med Ronni nede i byen. Vi spiste frokost på en café og tænkte at vi rigtig skulle slappe af og nyde maden. Maden var god, men hold op en larm - der var fuldt hus.. Vi gik en tur i H&M og skulle bare liiiige finde lidt strømper til Oliver.... Nååå ja.

Lidt strømper formerede sig. Ronni fandt bamsen.
Ronni var nødt til at lave noget skolehalløj, som han skulle have vejledning i i dag, så det gjorde han da vi kom hjem. Jeg smed mig på sofaen indtil kl. 16. Skønt.

Jeg hentede Oliver - fik da lige et smil og så legede han videre. Jeg havde virkelig savnet ham, men jeg tror faktisk ikke det var sådan vildt meget gengældt. Hmrf.. ;o).

Min mor havde sådan en stor (grim) glasdims stående (som hun har fået i gave for mange år siden, af nogen der betød rigtig meget). Den nåede Oliver at vælte og smadre inden vi tog hjem. Heldigvis ramte den ham ikke! Puha, sikke et chok da der var glasskår udover det hele.

Han blev glad for bamsen (Cookie Monster, selvfølgelig), han griner af den.. Især når Ronni får den til at danse mærkeligt, haha.

Vi hyggede og spiste sammen. Ronni puttede Oliver og jeg smuttede på pub med nogle gode venner, nød en enkelt fadøl.. Fik højeste score i Pub Quizzen, desværre det samme som et andet hold og de endte med at vinde efter to yderligere spørgsmål.. Argh! Kom lidt sent i seng, men Oliver må have været en træt fyr, i hvert fald sov han fra 19.45-5.45 uden at vågne en eneste gang. Og så snoozede vi videre fra kl. 6.15-7.15. Gid alle nætter var sådan!

Ronni har haft sidste skoledag i dag, så nu har han ferie til d. 1. august - det bliver så skønt! :o)

1 kommentar: