lørdag den 2. juni 2012

Er det allerede juni?!

.. Altså. Synes snart jeg starter hvert indlæg med; "Hvor går tiden dog stærkt".. Men det gør den jo! Før i tiden, når man sagde det, så var der altid en der sagde; "Bare vent til du får børn, så kan du slet ikke følge med" - Klogt sagt.

Her mangler vi stadig den sidste tand, som er på vej. Den har drillet en del idag, så mon ikke det snart er overstået?

Det haglede helt vildt i formiddags, så Oliver fik afbrudt sin lur. Hold op, en sur baby. Heldigvis tog han revanche og sov næsten 2 timer over middag og derefter havde vi igen en dejlig glad baby.

Glad og udhvilet.
Da han vågnede så han således ud. Ahh. Vi kørte hjem til min mor og Finn og så fik vi endelig sat sommerdæk på bilen. Haha. Vil lige undskylde os med, at vi ikke bruger bilen ret meget lige nu, hvor jeg er på barsel, men alligevel.

Imens Ronni og Finn legede med bilen, så legede min mor og jeg med Oliver. Eller det vil sige; han underholdte fint sig selv. Han kravlede rundt i hele huset, som om han lige skulle se det hele. Især DVD-afspiller og den slags maskiner er et hit, når han kommer hjem til folk. Mormors plante var også spændende - Og ledninger! Og så er han pludselig begyndt at række tunge igen? Altså, sådan rigtig meget og hele tiden. Hvis han altså ikke lige snakker.

Han er begyndt at stille sig op af alting. Helt op på fødderne. Han står bedre og bedre og for det meste på flad fod nu. Her til aften lå jeg på gulvet og legede med ham, så rejste han sig op af mit ben og begyndte at gå langs det. Hvor er min lille bitte baby henne nu?

Ronni har haft fri både i går og i dag, og han er stået op med Oliver begge dage. Jeg har sovet længe; 7-8 timer begge nætter/formiddag. Ikke i streg, men alligevel skønt :o).

Jeg har igen besøgt POMPdeLUX og bestilt en bunke tøj på udsalg, og jeg glæder mig så meget til at modtage pakken og vise frem. Underligt at nyt tøj til Oliver pludselig er mere spændende end noget som helst til mig. Måske fordi han er så mega lækker i det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar