søndag den 22. juli 2012

Barnedåb..


D. 20. april fik Oliver sig en grandkusine, og i går blev Rikke så døbt.
Vi var ikke med i kirken, da jeg var lidt nervøs for om jeg kunne holde ud at sidde ned i flere timer. Men det gik faktisk rigtig fint, og først efter nogle timer måtte jeg kapitulere og smide skoene med hæl.

Vi var heldige med vejret, det var solrigt og luftigt. Det var skønt, når nu festen blev holdt i ude :o).
Vi fik en masse dejlig, dejlig mad! Og Oliver var i et fantastisk humør hele dagen, så alt i alt en rigtig dejlig dag.

Altså, bortset fra at vi ikke fik set meget til hovedpersonen. Hun sov. Hun vågnede dog lidt før vi tog hjem, men jeg fik altså ikke taget et billede af hende. Øv.
Og så gik vi glip af at se Thomas Ring (Du ved ham der fra X Factor) i kirken. Øv.

Jeg er blevet ret dårlig til at få taget billeder – mest fordi Oliver bliver mega hidsig når han ikke må sidde og savle i kameraet. Men lidt blev det til.

Efter at have siddet stille i 1 time i bilen, og derefter siddet stille og spist, så skulle der ske noget!

Grandfætter Simon (Rikkes storebror), Oliver og min søster. Leger på trampolin.


Bagefter var han noget træt. Her slapper han af i en hængekøje.

Meget træt. Bagefter blev han puttet i barnevognen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar