tirsdag den 31. juli 2012

Det var så den ferie..

.. Ja, så gik juli også og i morgen starter Ronni op igen efter sin sommerferie. Vi har haft en skøn måned, besøgt en masse familie, været sammen med venner og nydt det gode vejr (haha), når det har været her. Jeg er ikke til alt for meget varme, men jeg synes nu stadig den her sommer har været helt elendig. Havde ønsket mig nogle flere dage med et par og tyve grader + en let brise ;o). Hvor picnic i det fri havde været meget mere muligt.

Ronni skal starte i praktik i en børnehaveklasse, hvor han skal være i et halvt år. Han er spændt og glæder sig meget. Denne og næste uge skal han dog være i skolens SFO - da skolen jo slet ikke er startet endnu.. :o).

I søndags fik Oliver endnu en grandfætter, lille Mathias. En virkelig skøn og lækker "lille" dreng!
Der er mange fordele ved at bo tæt på sygehuset, så i går var min søster, Randi og jeg oppe og se barnet og hans forældre. Nårrhh.

Nu mangler vi "kun" Olivers fætter, som stadig vokser sig stor og stærk i sin mors mave, så er Hougaard-klanen blevet 4 små mennesker rigere på under 1 år.
Det er helt vildt - der er under 3 uger til termin nu. Jeg glæder mig som en tosse :o).

Og så lige lidt om Oliver:
Herhjemme har vi haft mange op og nedture med rugbrød. Det går rigtig godt lige nu, og han spiser gerne en halv til en hel skive til frokost - men kun med spegepølse.





Han spiser altså også selve rugbrødet ;o).

PSSSSST! Jeg tør næsten godt at skrive, at han nu sover IGENNEM! Det har han gjort de sidste 14 dage. Fra kl. 20-6.30 (sådan ca). Jeg hører ham nogen gange lige kort, så kan jeg høre, at han selv finder sutten og så bliver der igen ro. Hold nu fast, hvor er det luksus! Og så snakker vi ikke mere om det, jeg er så bange for at jinxe det.. ;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar